Ella’s Kitchen relanserer hele smoothie-serien
Ella’s Kitchen relanserer hele smoothie-serien, og tilrettelegger produktene for det norske markedet med norske enkle produktnavn, kun norsk tekst på hele posen og det kommer tydelig frem at produktet er 100% økologisk. Ingrediensene er de samme som før, de er nøye utvalgt og av beste kvalitet.
Produktserien er elsket av norske forbrukere og spises av barn helt opp i skolealder.
En forbrukerundersøkelse*, viser at høy kvalitet + økologiske ingredienser er viktige faktorer for norske småbarnsfamilier når de skal velge barnemat. Hele 96% av norske mammaer som kjenner Ella’s Kitchen er positive til merket, da Ella’s er sterkt assosiert med attributter som leken, spennende og glad.
Smoothiesene vil gradvis utover høsten få norsk drakt i alle dagligvarebutikker i Norge og det største utvalget finner du i de større supermarkedene samt Rema 1000.
* Kilde: The Pineapple Lounge / Opinion Norge, juni 2015, 305 norske mammaer med barn i alderen 0-24 mnd