Vi hjelper merkevarer å vokse
Vi får sterke merkevarer til å vokse og gjør butikker mer levende. For å få til dette legger vi vår ære i langsiktig, godt kategoriarbeid og åpen, fremoverlent dialog med våre leverandører og kjedene i norsk dagligvarehandel.
Vi får tilbakemeldinger om at vår uavhengighet som leverandør og evne til å drive kategorier med troverdighet og nyskaping er en styrke.
Vi kjenner det norske markedet
Vi mener at nøkkelen til vår suksess er at vi jobber i team på tvers av funksjoner og tar muligheter til et høyere nivå. Som team sitter vi på fagkunnskap, erfaring og passion. Med få kjeder og et velutviklet marked settes det høye krav til salgsorganisasjonen. Vi har god lokalkunnskap og et dedikert Key Account-team med bred og lang erfaring fra dagligvare.
Selgerne våre er hver dag ute i butikkene og kjenner pulsen på markedet. Vår tilstedeværelse gir oss innsikt og kunnskap om markedet.
Strategi og rådgivning
Vi utvikler kategoristrategier som gir lønnsom vekst for våre samarbeidspartnere. Vi gir merverdi ved å tilpasse strategi og produktportefølje for å dekke den norske forbrukerens behov. Når vi sier at vi vil gi matglede i hverdagen, innebærer det også at vi vil utfordre. Nordmenn spiser i snitt 14 typer middager i løpet av året. Vi tør å utfordre til fornyelse, fordi nye produkter inspirerer til økt matglede!
Vareflyt og matsikkerhet
Jensen & Co har gode rutiner for å sikre at våre produkter har høy kvalitet. Det er strenge og unike krav til vareflyt og matsikkerhet i Norge. Vi har et godt team som ivaretar disse kravene overfor forbruker, myndigheter og kjedene.
Vi er tett på trendene
Jensen & Co har fokus på å tilby norske forbrukere det de etterspør, samtidig som vi er tett på trendene. Vi syns det er viktig å involvere forbrukene, og holder en personlig dialog via sosiale medier. På den måten skaper vi engasjement og bygger lojalitet til de varemerkene vi representerer i Norge.